Hello world!

E săptămâna dinaintea Summer Well-ului. Așa cum ziceam in 2011, Summer Well e experiența oricărei veri (după 4 ediții 3 ediții și jumătate încă am rămas de aceeași parere). Emoțiile pre-festival (fucking Foals :D) și căldurile mari m-au făcut într-o noapte să uit de vise și să îmi doresc să scriu. Am apucat cel mai la îndemână instrument de scris (ghiciți ce..I’m a geek, but we’ll get to that later) și am pus rândurile astea pe hârtie ecran.

Ca și ție, cititorule, mi se întâmplă ca ideile cele mai idioate să-mi vină când mi-e somnul mai drag și aș vrea să dorm. Așa am ajuns în anii de școala primară să fiu puțin poet 😀 (maybe  I’ll post a few..maybe), iar un pic mai târziu urma să fac un progres important la lucrarea de licență într-o astfel de noapte..era tot luna august 🙂 și am scris multe pagini ca să imi permit următoarele 3 (sau 4) zile o evadare la mare. aah, the good times daydream

Nu am mai scris niciodată..ok, cele șaizecișinouă de pagini din lucrarea de licență de mai sus nu se pun :D. La școală am detestat cel mai mult compunerile. însă a scrie liber, despre orice am eu idei din când în când, e ceva ce mi-am dorit demult dar nu am avut curajul să o fac.

Voi încerca să fiu activ aici și să îmi fac timp curaj să scriu și o să vedem how it turns out. Nu o să respect reguli de genul „e bine să-ți termini ideea în aceeași limbă în care ai inceput-o” dar hey..măcar scriu cu diacritice smug O să găsiți aici, pe langă chestii geek, articole despre muzică (concerte, festivaluri), sport, și alte pasiuni de-ale mele.

So..stick around friends 😉 ta-ta wave

Lasă un răspuns

